Фейсбук въвежда големи промени

Снимка от фейсбук страницата на Марк Зукърбърг.

Марк Зукърбърг искал по-смислени социални контакти, вместо реклами

Социалната мрежа Фейсбук въвежда голяма промяна в политиката си. Потребителите ще започнат да виждат много по-малко реклами, за сметка на повече снимки и публикации от приятели, съобщи БНТ, като цитира изявление на Марк Зукърбърг.

През последните години Фейсбук започна да показва все повече търговски марки, медии и известни личности. Серия от критики обаче станаха причина алогритъмът да бъде променен за сметка на контактите с реални хора.

Основателят на Фейсбук Марк Зукърбърк написа, че целта е потребителите да имат „по-смислени социални контакти“ и да могат виждат какво се случва в живота на техните близки, вместо да бъдат обект на пропагандни материали, например.

Платените рекламни съобщения обаче ще продължат да се появяват.