Фейсбук въвежда големи промени

Снимка от фейсбук страницата на Марк Зукърбърг.

Марк Зукърбърг искал по-смислени социални контакти, вместо реклами

Социалната мрежа Фейсбук въвежда голяма промяна в политиката си. Потребителите ще започнат да виждат много по-малко реклами, за сметка на повече снимки и публикации от приятели, съобщи БНТ, като цитира изявление на Марк Зукърбърг.

През последните години Фейсбук започна да показва все повече търговски марки, медии и известни личности. Серия от критики обаче станаха причина алогритъмът да бъде променен за сметка на контактите с реални хора.

Основателят на Фейсбук Марк Зукърбърк написа, че целта е потребителите да имат „по-смислени социални контакти“ и да могат виждат какво се случва в живота на техните близки, вместо да бъдат обект на пропагандни материали, например.

Платените рекламни съобщения обаче ще продължат да се появяват.

Бъдете първият коментирал

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.