Примерна гимнастика за отслабване вкъщи

Фитнесът е един от най-ефективните начини за отслабване. Какви упражнения за отслабване можете да правите у дома?

Зимата едва сега започва, имате много време да подготвите тялото си за отворени дрехи, но не отлагайте – докато се обърнете и пролетта дошла! Разбира се, можете да се подложите на диета, но както показва практиката, това дава краткосрочен резултат, който няма да ви помогне. Ако говорим за резултат, който ще продължи дълго време, най-добрият избор е упражненията за отслабване, съчетани с правилното хранене.

Разбира се, перспективата да се занимаваш с гимнастика и да се опитваш да се храниш правилно може да не хареса всички. Но нека бъдем честни, за да имате резултат, трябва да работите. И понякога може да е трудно. В моменти като този помислете за красиви дрехи, които можете да носите, след като загубите тези излишни килограми. Трябва също да се отбележи, че отслабването по този начин няма да се случи със светкавична скорост. Резултатът обаче също ще продължи дълго време. 

За да отслабнете, трябва да правите 5 тренировки на седмица, три от които ще бъдат със силов комплекс от упражнения и две – кардио. Също така не забравяйте да правите малко загрявка преди всяка тренировка. Представяме ви идеи за упражнения за отслабване вкъщи :

Махове с крака

За това упражнение ще ви е необходим стол. Облегнете се на гърба му с ръце, застанете изправени, краката на ширината на раменете, огънете леко десния крак в коляното. След това направете люлеещи движения с левия си крак, като го върнете в първоначалното си положение. Моля, обърнете внимание, че позицията на десния крак, в този случай, не трябва да се променя. 

Направете 3 серии от 20 повторения за всеки крак. 

Клекове

Едно от най-ефективните упражнения за отслабване на долната част на тялото са кляканията. За да изпълните това упражнение, разтворете краката си малко по-широко от раменете. Докато издишвате, направете клек, коленете по време на упражнението не трябва да са над нивото на пръстите на краката. Това е много важен момент, който ще ви помогне да избегнете много наранявания. Докато вдишвате, върнете се в изходна позиция. 

Изпълнете 3 серии по 20 пъти. 

Скачане

Скачането е чудесно упражнение за изхвърляне на излишните мазнини по цялото тяло. Няма специална техника в скачането: основното е просто да започнете да го правите. Единственото нещо, което трябва да запомните, когато изпълнявате скокове, е, че можете да се приземявате само на свити крака. В противен случай нараняването е неизбежно. 

Изпълнете 30 редовни скока, 20 с колене, повдигащи коленете нагоре, и 20 с огъване на коленете. 

Люлеене на краката в легнало положение

Легнете на пода, на дясната страна, с изправени крака. Свийте дясната си ръка в лакътя и я поставете под главата. С лявата ръка се подпрете на земята. Докато издишвате, люлеете левия си крак. Упражнението се прави с бавно темпо и с максимална амплитуда (тоест трябва да повдигнете крака си възможно най-високо, без да го огъвате в коляното). След това със същото бавно темпо се върнете в изходна позиция. 

Направете 3 серии от 15 повторения за всеки крак.

Дъска 

Това е едно от най-ефективните упражнения за цялото тяло. И така, укрепва корема, гърба, седалището и краката, а също така помага да се отървете от телесните мазнини. Същността на упражнението е да стоите в статично положение за 2-3 минути, облегнати само на ръцете и пръстите на краката. На пръв поглед нищо сложно. Обаче само отначало. Всъщност е трудно да се задържи позицията, но резултатите са впечатляващи.

За да завършите дъската, заемете „легнало положение“, вдишайте и издишайте, след това повдигнете тялото си, като отпуснете лактите и пръстите на краката. Обърнете внимание, че по време на упражнението седалището и коремът ви трябва да са възможно най-напрегнати и не трябва да има отклонения на гърба. 

Отначало задръжте позицията за 10-15 секунди, като постепенно увеличавате времето до 2 минути. 

Вдигане на гири

Ще ви трябват гири, за да работите с ръцете си. Ако нямате такива, можете да използвате обикновени пластмасови бутилки за вода. За да изпълните упражнението, застанете изправени с крака на нивото на раменете. Ръцете са свити в лактите, дланите „изглеждат“ изправени. Докато издишвате, повдигнете ръцете си възможно най-високо, фиксирайте позицията и се върнете в изходна позиция. Струва си да се подчертае, че упражнението се изпълнява в бавно темпо. 

ЛъкиФит е нашият сайт luckyfit.eu , където ще намерите програма не само за отслабване, но и за детокс. Това е нашата клиниката за бърза и ефективна редукция на теглото в Банско, с която се гордеем!