Юхо Валениус ръководи маркетинга на Eurowag

Юхо Валениус

Юхо Валениус става новият вицепрезидент по маркетинг в Eurowag. В ролята си той ще отговаря за всички маркетингови дейности на компанията и ще се съсредоточи върху укрепването на бизнеса на Eurowag в областта на цифровото финансиране и електронната търговия. Неговата задача ще включва също така помощ в повишаването на осведомеността за марката на Eurowag на нови европейски пазари.

Юхо Валениус притежава двадесет години опит в различни маркетингови и лидерски позиции, особено в бързо разрастващите се финландски технологични компании. Юхо се присъединява към Eurowag от Ferratum Group, където наблюдава и следи концепцията, брандирането и стартирането на мобилната банка на групата SweepBank.com. В миналото той е виждал света от гледната точка на водещи в бранша корпорации, като AkzoNobel, както и от различни ръководни роли в глобални рекламни и дигитални агенции, включително TBWA. По време на кариерата си е работил по различни случаи с водещи марки, например Dell, Nike, Nissan, Pepsi и Xbox. Неговите отговорности включват дигитализация на маркетинговите и продажбени процеси, трансформиране и препозициониране на марки, като същевременно привежда в съответствие продажбите и маркетинговите стратегии.

„Считам се за технологично ориентиран стратегически мислител и твърдо вярвам, че най-ефективният маркетинг винаги представлява баланс между рационални и емоционални аргументи, комбинация от изкуство и наука, акт на творчество, както и упорит труд. Развълнуван съм, че се присъединявам към Eurowag точно в този момент, на много впечатляваща фаза от продължително, печелившо разширяване и нарастващи изисквания за международна осведоменост за марката и маркетингов отпечатък “, заяви Юхо Валениус, новият вицепрезидент по маркетинг в Eurowag

Eurowag, бързо разрастваща се компания, основана преди 25 години в Чешката република, осигурява платформа за разплащане и технологии за промишлеността на търговския автомобилен транспорт в 15 държави в цяла Европа. В момента в нея работят над хиляда професионалисти от 30 националности.

„Иновационните амбиции на Юхо относно планиране и растеж са нещо, което споделяме с него в Eurowag. Уверени сме, че международният му опит ще ни помогне да достигнем нови пазари. Заедно ще си сътрудничим за осигуряване на позицията ни като иноватори в областта на финландските технологии и ще продължим да осъществяваме нашата визия за устойчив лидер в мобилната индустрия“, добави главният търговски директор на Eurowag Суни Мехта.

Бъдете първият коментирал

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.



Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.