Тази година се въвежда нова категория „Внедряване на иновации“, в която ще бъдат отличени компаниите с опит в разработването и внедряването на иновативни продукти и услуги
Третото издание на конкурса „Най-добра българска фирма на годината“ стартира от днес, съобщиха организаторите.
За трета поредна година инициативата на Fibank (Първа инвестиционна банка) ще отличи успешните български компании, които са постигнали високи резултати през изминалата година. В миналогодишното издание на конкурса участваха повече от 100 български фирми от различни сектори на икономиката. Награди бяха присъдени в три отделни категории – „Микро и малки фирми“, „Средни и големи фирми“ и „Награда на публиката“. Печелившите бяха избрани според подадените от тях финансови и други параметри, като важен компонент от общата оценка беше корпоративната социална отговорност на компанията. „Тази година въвеждаме нова категория „Внедряване на иновации“, в която ще бъдат отличени компаниите с опит в разработването и внедряването на иновативни продукти и услуги. Тази категория е важна, защото показва добрите практики, които водят до успешна реализация на пазара и повишаване на конкурентоспособността на фирмата“, каза Васил Христов – изпълнителен директор на Fibank (Първа инвестиционна банка). В третото издание на конкурса остават задължителни условията кандидатите да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват българска марка. Всички фирми, които отговарят на тези условия, могат да участват до 31-ви октомври 2014 г. включително чрез попълване на специална онлайн форма за регистрация на сайта на конкурса – www.naidobrafirma.bg
Техните кандидатури ще бъдат оценявани от жури в състав: Венелина Гочева – управител на „Медийна група България Холдинг”;
Светла Костадинова – изпълнителен директор на Института за пазарна икономика;
Емил Хърсев – икономически анализатор, финансист и преподавател по банково дело в УНСС;
Йордан Матеев – икономически журналист и главен редактор на списание „Forbes България”;
Кънчо Стойчев – съосновател на ББСС „Галъп интернешънъл“;
Лъчезар Богданов – икономически анализатор, управляващ партньор в „Индъстри уоч“;
Васил Христов – Член на Управителния съвет и Изпълнителен директор на Fibank.
Оценката на публиката също е важна и затова всеки желаещ може да гласува за своята любима компанията в категорията „Награда на публиката“ на сайта на конкурса www.naidobrafirma.bg