Най-големите имена в сферата на здравето и красотата на бюти конференция в София

Антъни Уитакър

На 21 и 22 юни, международни специалисти от бюти индустрията се събраха в Гранд Хотел Милениум София. Поводът – първата за България Международна бюти конференция 2022.

Събитието успя да надмине очакванията на аудиторията и завърши с обещание за второ издание от страна на организаторите през февруари. По време на конференцията се проведоха много демонстрации, презентации и обучителни класове. Десетки изложители се включиха, за да представят различни иновации, апаратура, техники и продукти, грижещи се за здравето и красотата. Сред световните имена, които се качиха на сцената, в бална зала Милениум Гранд, са Антъни Уитакър, професор д-р Пиер Антонио Бачи и д-р Шарбел Аби Шахин. Те споделиха ценни съвети и разказаха за най-новите тенденции в козметичния бранш.

“Щастлив съм да бъда лектор на Международна бюти конференция! Благодаря на организаторите за поканата и перфектната организация!”, сподели професор д-р Пиер Антонио Бачи и добави: “Светът не беше подготвен за Пандемията. Ковид промени нашия живот. Въпреки това, след него, бюти индустрия е в своя “БУМ”, защото сега и мъжете, и жените, стигат до извода, че красотата вдига стойността и качеството на живот във всяко едно отношение.”

Пиер Антонио Бачи

Конференцията е организирана от АМК – Асоциация на медицинските козметици в България. Тяна Пресолска, председател на Асоциацията, споделя, че идеята за събитието се е зародила отдавна, по примера на международните форуми, където специалисти от цял свят обменят опит и споделят знания. “Решихме да направим Международна бюти конференция, която да бъде своеобразен балкански форум, където специалисти от България и съседните страни да се докоснат до световно известни лекари, преподаватели в университети и специалисти oт най-високо ниво. Важно е да се усъвършенстваме и да бъдем професионалистите, които българският клиент заслужава. Защото красотата не е просто суета и медицинският козметик на, първо място, се грижи за здравето на своя клиент.”

На конференцията присъстваха както медицински козметици, собственици и мениджъри на салони за красота/естетични центрове, така и производители, доставчици, дистрибутори. Организаторите вярват, че различните специалисти в индустрията трябва да се подкрепят и да работят заедно за една обща цел. “Нужна е добра синергия между различните професионалисти в бранша. Само когато я има, можем да предоставим качествена услуга и клиентът наистина да бъде на първо място”, добавя Тяна Пресолска.

Програмата на конференцията беше разделена в два дни. Първият акцентира върху разнообразни лекции, демонстрации и обучителни класове, които запознаха аудиторията с реални и работещи решения от практиката. През втория ден гостите имаха шанса да се докоснат до знанията и опита на Антъни Уитакър, чиито лекции бяха фокусирани върху развитието и утвърждаването на бизнеса. Той сподели с гостите на конференцията конкретни практически стъпки, които ще им помогнат в постигането на високи резултати в бюти индустрията.

Важен акцент от цялостната програма на Международна бюти конференция 2022 беше бляскавата галавечеря. Гостите се насладиха на изпълнението на певицата Веси Бонева, забавляваха се в компанията на илюзиониста Венсан и подкрепиха фондация Emprove в тяхната мисия за превенция на домашното насилие над жени, участвайки в благотворителна томбола под надслов: “Красотата НЕ изисква жертви”.

“Целта на събитието е специалистите в бранша да си тръгнат от конференцията със знания, които да могат веднага да приложат в работата си. Въпреки че форматът се проведе в два работни дни – понеделник и вторник, конференцията пожъна голям успех!”, споделя Десислава Авджиева от Alternative Advertising, организатор на събитието на АМК.

”Смятам, че такъв тип събития са ключа към успеха в бюти индустрията. Човек трябва постоянно да търси развитие и да бъде иновативен!”, споделя гост на конференция. Много от специалистите са отказали часове на клиенти, за да освободят графика си, но споделиха, че не чувстват това като загуба на средства, а напротив! Защото през тези два дни са успели да разширят не само мрежата си от контакти, но и кръгозора си и да придобият яснота за бъдещето развитие на бизнеса си!

Бъдете първият коментирал

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.



Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.